2011/07/18

Tom Ford - Autumn/Winter 2011


I like new Tom Ford's campaign. Love the colors and materials, but also the whole composition of photos.
I haven't posted for a while, couse I'm trying to find way haw to photograph my looks. Well, I am in process of moving from place to place, and I still don't have big mirror, and I don't know who to ask to take photos of me (my friends are not in to the fashion that much).

Sviđa mi se nova Tom Fordova kampanja jesen/zima 2011. Oduševljavaju me boje i materijali, ali i cijela kompozicija fotografija.
Nisam pisala ništa od prvog posta jer pokušavam pronaći način kako da fotkam svoje odjevne kombinacije. Upravo sam u procesu seljenja i nemam veliko ogledalo (osim manjeg u kupaonici), a iskreno, ne znam ni koga bih pitala da me fotka s obzirom na to da moji prijatelji i nisu pretjerano zainteresirani za modu.





1 komentar: