2012/03/21

I'm back :)

Da, još uvijek sam živa. Posljednjih mjeseci sam radila toliko puno da stvarno nisam imala snage pisati blog kad navečer dođem doma. Em što mi je posao takav da cijeli dan pišem, pa bi se uglavnom malo odmarala od kompa navečer, em ne stavljam svoje outfite nego prenosim modne zanimljivosti na ovom blogu. A da ih prenesem, moram ih prvo naći, a to zahtijeva vrijeme. U svakom slučaju, falio mi je blog cijelo vrijeme, trudila sam se i pratiti sve svoje drage blogove, a i razmišljala sam o svima vama koji ste me iz nekog razloga počeli pratiti, a ja vas zločesta ostavila na cjedilu :)
Uglavnom, večeras sam bila na prvoj večeri Cro-a-portera, ali imam plan napisati vam nešto o tome kada dobijem službene fotografije jer nisam imam fotić sa saobom.
No, do tada sam željela pokazati najbolju kolekciju (naravno, po mom izboru) sa Dove Fashion.hr koji se dogodio prošlog tjedna u Zagrebu. Svi vi koji ste je već vidjeli (a siguro jeste svi iz Hrvatske), ispričavam se, ali stvarno je želim ovdje objaviti, slijedi - LINK by Ogi Antunac i Zoran Mrvoš. Obožavam sve na njoj, kao da su je radili za mene - crno, koža, šljokice i prelijepi lepršavi materijali :)
P.S. Svaka čast i svim blogericama koje su sudjelovale u reviji Aleksandre Dojčinović, sve su bile prelijepe i sigurno im nije bilo lako izaći pred sve te ljude po prvi puta u životu u ulogi manekenki. Divne ste bile :)

Yes, I'm still alive. I've been working so hard last few mounths that I just couldn't write blog when I come at home in the evening. But I've been thinknig of you all of the time, so here's something from me.
Tonight I've been on the first night of Cro-a-porter, but I have a plan to write you something when I get official photos because I didn't have my camera with me.
But till then, I want to show you the best collection (my choice, of course) from Dove Fashion.hr, that happend last week in Zagreb. All of you who already seen this collection, sorry, but I really want to publish it, here it is - LINK by Ogi Antunac and Zoran Mrvoš. Like they made it for me with all that black, leather, fluttery materials...













3 komentara:

  1. Great post, would you like to follow each other?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi sweetie!
    Awesome collection!
    I kindly invite you to join a giveaway held on my blog! Three easy steps & you might find yourself on the winners list! :)

    Your chance to win in an International Giveaway!

    OdgovoriIzbriši