2011/09/09

Little too much for me



My holiday in beautiful Dubrovnik is over (almost three weeks ago), and today I got my laptop back, and yeeey it works, and all my documents are saved. I'm so happy. So, now it's time to work hard on my blog :)
It was really hard to live without my laptop, luckily, I have computer at my work, so I could follow my favorite bloggers and new fashion news.
Last few days I can't stop thinking about editorial in September issue of Vogue Italia that pays tribute to Ethel Granger, a women known for having the smallest waist on record, captured by Steven Meisel.
Cover girl Stella Tennant in corsets has so small waist that it is really little to much for me. I love fashion, but I don't understand that fashion agony. What do You think about this editorial?


Moj odmor u prekrasnom Dubrovniku je gotov :(, prije gotovo tri tjedna prije, a danas sam dobila moj laptop s popravka i yeeey, on radi, a spašeni su i svi moji dokumenti. Tako sam sretna. Dakle, sada je vrijeme da počnem s ozbiljnim radom na mom blogu :)
Bilo je stvarno teško živjeti bez laptopa, srećom, imam računalo na poslu, tako da sam ipak cijelo vrijeme mogla pratiti moje omiljene blogere i najnovije modne vijesti.
Posljednjih nekoliko dana ne mogu iz glave izbaciti editorijal u rujanskom izdanju Vogue Italija koja odaje počast Ethel Granger, ženi poznatoj po najmanjem struku na svijetu. Editorijal je snimo Steven Meisel, a glavni lik je Stella Tennant, koja u korzetima ima tako uski struk da je to stvarno malo previše za mene. Volim modu, ali ne razumijem modnu agoniju koju treba pretrpiti za ovakav editorijal. Što Vi mislite o tome?










Nema komentara:

Objavi komentar